Badanie zadowolenia klienta w oparciu o normę ISO 10004
icon 8 godzin (1 dzień)
icon 1045,50 PLN
inne
icon
Cena szkolenia:
1045,50 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
27 maj 2024
icon
Miejsce:
Warszawa, woj. mazowieckie
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z65-letnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz prowadzenia szkoleń. Jako członek Międzynarodowej Sieci Jednostek Certyfik...

Badanie zadowolenia klienta w oparciu o normę ISO 10004

icon 8 godzin (1 dzień)
icon 1045,50 zł
inne
Program szkolenia
icon
Przegląd obowiązujących modeli powstawania satysfakcji klienta.
icon
Powody wymuszające badanie zadowolenia klientów.
icon
Wytyczne normy PN-ISO 10004:2020-07 dotyczące badania zadowolenia klientów.
icon
Czynniki zadowolenia klienta – motywatory, czynniki higieny, ukryte szanse.
icon
Przegląd metod pozyskiwania informacji o zadowoleniu klienta – metody jakościowe i ilościowe (czynne i bierne).
icon
Podstawy metodologiczne badania zadowolenia klienta (rodzaje skal pomiarowych, techniki doboru próby badawczej, sposób organizacji badań).
icon
Metoda Servqual – sposób badania zadowolenia klienta w usługach.
icon
Pojęcie Customer Satisfaction Index (CSI).
icon
Model Planowania i realizacji badań satysfakcji klienta na przykładzie własnej firmy – ćwiczenia.
icon
Opracowanie wyników badania zadowolenia klientów.
icon
Znaczenie badania zadowolenia klientów dla skuteczności zarządzania przedsiębiorstwem.
icon
Ćwiczenia i dyskusje.
Profil uczestników icon
Osoby odpowiedzialne za badanie zadowolenia klienta, kontakty z klientami oraz planowanie i realizację strategii marketingowych przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

wykłady +ćwiczenia


Czas trwania:

8 godzin (1 dzień)


W cenę wliczono:

Organizację szkolenia, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w formie papierowej, przerwy kawowe, obiad.


Zdobyta wiedza:

Po szkoleniu uczestnik:
- pozna i zrozumie podstawowe pojęcia i modele powstawania zadowolenia klienta oraz wytyczne normy PN-ISO 10004:2020-07,
- pozna szeroki wachlarz metod badania zadowolenia klienta (czynnych i biernych),
- będzie potrafił zaplanować, przeprowadzić, udokumentować i analizować badania zadowolenia klienta według różnych metod.


Certyfikaty:

Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w formie papierowej.

Trener icon

Trener z wieloletnim doświadczeniem, auditor wiodący jednostki certyfikującej.

image
Organizator szkolenia
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z65-letnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz prowadzenia szkoleń. Jako członek Międzynarodowej Sieci Jednostek Certyfik...
Telefon:
022 / 46-45-200
Adres e-mail: pcbc@pcbc.gov.pl
Strona internetowa: https://www.pcbc.gov.pl/