Zarządzanie kryzysowe
icon 8 godzin (1 dzień)
icon 1094,70 PLN
inne
icon
Cena szkolenia:
1094,70 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
21 czerwiec 2024
icon
Miejsce:
on-line, woj. Szkolenie internetowe - na żywo
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z65-letnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz prowadzenia szkoleń. Jako członek Międzynarodowej Sieci Jednostek Certyfik...

Zarządzanie kryzysowe

icon 8 godzin (1 dzień)
icon 1094,70 zł
inne
Program szkolenia
icon
Przygotowania do sytuacji kryzysowych – mapowanie zagrożeń, tworzenie scenariuszy kryzysowych.
icon
Przygotowanie, tworzenie narzędzi do zarządzania kryzysowego – od drukowanych formatek, list kontrolnych, poprzez narzędzia do zarządzania projektami, aż po dedykowane aplikacje do zarządzania kryzysowego.
icon
Identyfikacja zaistniałej sytuacji kryzysowej oraz identyfikacja poziomu kryzysu.
icon
Powoływanie zespołu kryzysowego – sposoby powoływania, tworzenie struktury, uruchamianie zasad działania i komunikacji, podział kompetencji i odpowiedzialności.
icon
Zarządzanie zespołem kryzysowym – wykorzystywane scenariuszy kryzysowych, list kontrolnych.
icon
Jak być liderem zarządzania kryzysowego.
icon
Zasady zachowania organizacji podczas sytuacji kryzysowej – aspekty organizacyjne, proceduralne i prawne. Prawidłowe działanie kierownictwa i pracowników w sytuacji wystąpienia incydentu.
icon
Podstawy prowadzenia kryzysowej komunikacji wewnętrznej – tworzenie komunikatów, różnicowanie względem grup docelowych oraz względem specyfiki zdarzenia.
Profil uczestników icon
Osoby zarządzające organizacjami.
Osoby odpowiedzialne za compliance, kontrolę wewnętrzną i audyt.
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo organizacji.
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

wykłady + dyskusja


Czas trwania:

8 godzin (1 dzień)


W cenę wliczono:

organizację szkolenia, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w formie papierowej.


Zdobyta wiedza:

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:
- W jaki sposób przygotowywać organizację do zarządzania kryzysowego.
- w jaki sposób skutecznie identyfikować zagrożenia i podejmować skuteczne reakcje,
- co osiągnie organizacja w wyniku wprowadzania automatyzacji procesu zarządzania kryzysowego,
- na czym polega rola lidera procesu zarządzania kryzysowego,
- w jaki sposób skutecznie zarządzać sztabem kryzysowym,
- jak utrzymywać w organizacji zdolność do skutecznego zarządzania kryzysowego.


Certyfikaty:

Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w formie papierowej.

Trener icon

Trener z wieloletnim doświadczeniem.
Szkolenie opracowane przy współpracy z partnerem biznesowym E-nform Sp. z o.o.

image
Organizator szkolenia
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z65-letnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz prowadzenia szkoleń. Jako członek Międzynarodowej Sieci Jednostek Certyfik...
Telefon:
022 / 46-45-200
Adres e-mail: pcbc@pcbc.gov.pl
Strona internetowa: https://www.pcbc.gov.pl/