Zarządzanie czasem i priorytetyzacja zadań
icon 16 godzin (2 dni)
icon 2202,00 PLN
inne
icon
Cena szkolenia:
2202,00 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
09 - 10 grudzień 2024
icon
Miejsce:
Częstochowa, woj. śląskie
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
SGP-Training & Consulting przy SGP SP. z o.o.
Platforma szkoleniowo - doradcza SGP - Training & Consulting jest częścią firmy SGP- Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2009 r. SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla prze...

Zarządzanie czasem i priorytetyzacja zadań

icon 16 godzin (2 dni)
icon 2202,00 zł
inne
Program szkolenia
icon
1. PO PROSTU TO ZRÓB!

Jak efektywne jest dziś Twoje zarządzanie czasem? – Analiza własnej efektywności pracy.

2. WIZJA A CODZIENNE PRACA CODZIENNA I PRIORYTETY:

Organizacja efektywnego tygodnia pracy - praca z kalendarzem,
Planowanie w miejscu pracy,
Wyznaczenie celów (proces wytyczania celów i priorytetów – macierz Eisenhowera),
Empowerment - umiejętność „zarażania” wizją zespołu i skuteczne dzielenie się odpowiedzialnością,
Wspólna interpretacja tych samych pojęć,
Zasady zarządzania priorytetami.

3. ZNACZENIE CZASU W PRACY - PO CO ZARZĄDZAĆ CZASEM?

Czas jako źródło sukcesu lub porażki,
Indywidualne znaczenie czasu,
Sporządzanie budżetu czasu - na co zużywamy nasz czas?
Diagnozowanie tzw. „złodziei czasu”,
Własny katalog "pożeraczy" czasu i sposoby "oswajania" ich.

4. PLANOWANIE PRACY SWOJEJ I PODWŁADNYCH:

Matryca ma i chcę / mam i nie chcę,
Zarządzanie czasem pracy podległego zespołu,
Delegowanie zadań (jak zaoszczędzić czas za pomocą 6 poziomów delegowania, według Shermana),
Adekwatny do sytuacji sposób postępowania i komunikowania się z podwładnymi,
Zarządzanie swoim czasem pracy w sytuacji współpracy z innymi,
Inni ludzie jako „złodzieje czasu” - przykłady sytuacji, w których inne osoby nie szanują naszego czasu - propozycje sposobów radzenia sobie z takimi sytuacjami asertywność jako umiejętność konieczna w kontaktach z innymi ludźmi,
Znaczenie planowania czasu w procesie pracy,
Rola planowania w zarządzaniu czasem.

5. ZARZĄDZANIE CZASEM W PRAKTYCE:

Techniki ustalania priorytetów,
Praktyczne zasady codziennego zarządzania czasem,
Skrzynka e-mail i organizacja dokumentacji jako centra zarządzania czasem i źródło kryzysów,
Prowadzenie spotkań a oszczędność czasu,
Wprowadzanie zmian w sposobie zarządzania czasem,
Narzędzia pomocne w zarządzaniu sobą w czasie,
Zasady delegowania zadań - ustalanie priorytetów pod kątem ważności i pilności - rejestr czasu - analiza zadań według zasady Eisenhowera - zasada Pareto - praca nad zadaniami przynoszącymi największe korzyści,
Planowanie dzienne / tygodniowe – Metoda ALPEN,
Różne krótkie i łatwe techniki zarządzania czasem (Technika Pomodoro, Technika Tylko-Tylko, Technika ABC, zasada 60:40),
Metoda 4D – zarządzanie skrzynką mailową,
Metoda OATS – kiedy nie widzisz jasnego połączenia pomiędzy listą zadań a celami/kiedy masz kilka krótkoterminowych projektów do realizacji,
Technika POOCO – technika na spływające zadania.

6. ZARZĄDZANIE CZASEM A STRES:

Źródła i przyczyny stresu wynikającego z braku czasu,
Metody z obszaru zarządzania czasem redukujące poziom stresu - utrzymywanie dyscypliny w zarządzaniu czasem - przyczyny zwlekania - technika pozytywnego nastawienia,
Techniki reagowania na sytuacje stresowe do natychmiastowego zastosowania,
Trening mięśni Jacobsona jako jedna z najskuteczniejszych metod zarządzania stresem.

7. SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM POD PRESJĄ PRZEZ OSOBY O RÓŻNYCH TYPACH OSOBOWOŚCI:

Rozpoznawanie typów osobowościowych pracowników,
Świadomość przewagi ograniczeń własnego typu osobowości,
Zarządzanie czasem przez każdy z typów osobowości,
Typy osobowości, a wyzwania w zarządzaniu czasem,
Podejmowanie skutecznych decyzji i motywacja do pracy,
Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań,
Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości,
Plan zarządzania czasem a osobowość.

8. RACJONALNA TERAPIA ZACHOWAŃ W ZARZĄDZANIU SWOIM CZASEM:

Nawykowe odwlekanie realizacji ważnych zadań w czasie - prokrastynacja,
Jak poradzić sobie z prokrastynacją i być bardziej wydajnym,
Racjonalna Terapia Zachowań, czyli dlaczego nie warto bać się mierzyć z terminowymi zadaniami,
Wpływ postawy i przekonań na efektywność osobistą.
Profil uczestników icon
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

stacjonarna


Czas trwania:

16 godzin (2 dni)


W cenę wliczono:

proces szkolenia,
sala szkoleniowa,
materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
wszelkie koszty związane z trenerem,
imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
przerwy kawowe, obiad,
poszkoleniowe konsultacje z trenerem.


Zdobyta wiedza:


Certyfikaty:

Uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Trener icon

Były manager produkcji w firmie automotive.
- Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych, doświadczony w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i managerów różnych szczebli firm produkcyjnych.
- Od 2005 roku pomaga managerom, zarówno w Polsce jak i we Włoszech, wprowadzać standardy zarządzania zespołami produkcyjnymi, szlifować ich kompetencje z zakresu budowania i rozwijania zespołów produkcyjnych.
- Wspiera brygadzistów i kierowników zmian w doskonaleniu organizacji produkcji, w zakresie zarządzania i motywowania podległych pracowników.
- Doświadczenie zawodowe budował w różnych branżach, współpracując z takimi firmami jak: Rizzi Group srl; Viva Food Sp. z o.o. Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl. (automotive),
Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Polontex SA, Farbiarnia Biliński Sp. J.; Harris Jet Service Sp. z o.o., MontiMac Srl, Effe Endustri Otomasyon AS; Canlar Mekatronik; MAN, Unilever, Colgate, Lapp Kabel, Ceramika Tubądzin, Logoplaste, Pratt & Whitney i wielu innych.
- Od ponad 10 lat wprowadza na polski rynek firmy z branż technicznych z Włoch, Chin i Turcji. Właśnie dzięki tym codziennym relacjom zdaje sobie sprawę jak ważne jest zrozumienie i jasność komunikacji na każdym szczeblu.
- Jako tłumacz języka włoskiego oraz doświadczony negocjator, przez lata uczestniczył w rozmowach handlowych, oraz interakcjach prowadzonych pomiędzy współpracownikami i partnerami z Europy i Azji. Szczególnie kontakt z bardzo różnym od naszego, kręgiem kultury azjatyckiej uświadomił mu, jak ważne są z pozoru nieistotne i drobne elementy komunikacyjne i jak łatwo, przez nieznaczne nieporozumienie, gruntownie zmienić znaczenie komunikatu.
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: zarządzanie zespołami produkcyjnymi, sprzedaż, wywieranie wpływu w negocjacjach. Realizuje szkolenia po polsku, włosku i angielsku.

SZKOLENIA Z TEGO ZAKRESU REALIZOWAŁ M. IN. dla CERAMIKI Tubądzin, MAN, Fakro, Schneider Electric, Wawel, Emitel, Electrolux, Novatex, Plast Met, Mostostal Pomorze, Plastwil Ujście, Algontec Polska, Southco Poland.

Współpracuje między innymi z: Unilever, Viessmann, Siemens, Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl., Cummins, Pratt and Whittney, Trend Glass, Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Farbiarnia Biliński Sp. J., Harris Jet Service Sp. z o.o. (do 2008 r. centralny Service AGD dla marek Candy, Hoover, DeLonghi), MontiMac Srl, Pilotelli srl, Rizzi Group, Fakro, Elektrolux, Wawel i liczne inne.

Prywatnie lubi sprawdzać, „co jest za rogiem”, z czego biorą się całkiem długie wyprawy. Podczas heavy metalowych koncertów zazwyczaj jest pod sceną. Kiedyś kierowca wyścigowy na ¼ mili, dziś odpoczywa za kierownicą już znacznie wolniejszego samochodu.

image
Organizator szkolenia
SGP-Training & Consulting przy SGP SP. z o.o.
Platforma szkoleniowo - doradcza SGP - Training & Consulting jest częścią firmy SGP- Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2009 r. SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla prze...
Telefon:
034 361 31 18
Adres e-mail: szkolenia@sgpgroup.eu
FAX:
034 344 18 28
Strona internetowa: ZOBACZ