Skuteczne zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych ONLINE
icon 16 godzin (2 dni)
icon 1709,70 PLN
#zostańwdomu
inne
icon
Cena szkolenia:
1709,70 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
15 - 16 listopad 2021
icon
Miejsce:
Wideokonferencje, woj. Szkolenie internetowe - na żywo
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
LYNSKY SOLUTIONS SP. Z O.O.
Firma Lynsky Solutions specjalizuje się w audycie, doradztwie biznesowym, usługach szkoleniowych, zarządzaniu przez jakość oraz zarządzaniu energią. Naszą ofertę kierujemy do wszystkich przedsiębiorstw branży produkcyjnej oraz usług...

Skuteczne zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych ONLINE

icon 16 godzin (2 dni)
icon 1709,70 zł
#zostańwdomu
inne
Program szkolenia
icon
Reklamacje, które składane są przez klientów, to jedna z najskuteczniejszych form pozyskiwania informacji, na temat jakości produktów oraz świadczonych usług. To bezpośredni sposób zakomunikowania przedsiębiorstwu, że coś wymaga poprawy, więc należy monitorować i doskonalić pewien obszar działań firmy. Zwrócenie uwagi na proces reklamacji, pozwoli uzyskać odpowiedzi dotyczące tego, jak poprawiać jakość produktów, usług, a co za tym idzie – utrzymać aktualnych klientów i zdobyć nowych. Organizacje mogą potraktować reklamacje klienta jako strategię rozwoju biznesu na rynku konkurencyjnym.



Szczegóły poznasz na stronie: Lynsky Solutions
Profil uczestników icon
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

W szkoleniu on-line na żywo nic Cię nie omija. Wykonujesz w ciekawy sposób ćwiczenia i warsztaty, dyskutujesz i dzielisz się doświadczeniem, czyli jesteś aktywnym uczestnikiem.


Czas trwania:

16 godzin (2 dni)


W cenę wliczono:


Zdobyta wiedza:

Poznanie wymagań formalnych oraz dobrych praktyk w zakresie zarządzania reklamacjami.
Poznanie metod rozwiązywania problemów.
Poznanie typów reklamacji, wraz dokładnym omówieniem przykładów z życia (reklamacje od BMW Group, VOLVO).
Uzyskanie wiedzy, na temat profesjonalnego kontaktu z klientem oraz jak utrzymać dobre długofalowe relacje z klientem.
Poznanie zasad tworzenia kart LLC.
Zdobycie wiedzy, dotyczącej rzetelnego zbierania wszystkich informacji, związanych z incydentami.
Poznanie zasad zarządzania czasem w trakcie reklamacji.
Umiejętność swobodnego wypełniania raportów 8D oraz opracowywania prezentacji reklamacyjnych do klientów.
Zdobycie wiedzy, na temat roli reklamacji w nowych uruchomieniach projektów.
Zdobycie wiedzy, jak prawidłowo uaktualniać FMEA oraz Control Plan po reklamacjach.


Certyfikaty:

Szkolenie zakończone jest rejestrowanym certyfikatem.

image
Organizator szkolenia
LYNSKY SOLUTIONS SP. Z O.O.
Firma Lynsky Solutions specjalizuje się w audycie, doradztwie biznesowym, usługach szkoleniowych, zarządzaniu przez jakość oraz zarządzaniu energią. Naszą ofertę kierujemy do wszystkich przedsiębiorstw branży produkcyjnej oraz usług...
Telefon:
570 650 005
Adres e-mail: biuro@lynsky.pl
Strona internetowa: http://www.lynskysolutions.pl