Obsługa klienta z niepełnosprawnością
icon 8 godzin (1 dzień)
icon 1094,70 PLN
inne
icon
Cena szkolenia:
1094,70 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
11 październik 2024
icon
Miejsce:
Częstochowa, woj. śląskie
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
SGP-Training & Consulting przy SGP SP. z o.o.
Platforma szkoleniowo - doradcza SGP - Training & Consulting jest częścią firmy SGP- Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2009 r. SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla prze...

Obsługa klienta z niepełnosprawnością

icon 8 godzin (1 dzień)
icon 1094,70 zł
inne
Program szkolenia
icon
PROGRAM SZKOLENIA: Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Kim jest osoba z niepełnosprawnością? Zrozumienie niepełnosprawności

Profil osoby niepełnosprawnej
Różnice w obsłudze klienta bez dysfunkcji oraz z dysfunkcjami
Stereotypy związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych w społeczeństwie
Rodzaje i stopnie niepełnosprawności

Oczekiwania klienta z niepełnosprawnością
Inwalidztwo a niepełnosprawność
Podstawowe akty prawne dotyczące niepełnosprawności w Polsce
Rodzaje oraz stopnie niepełnosprawności
Upośledzenie wzroku
Upośledzenie słuchu oraz mowy
Upośledzenie ruchu
Upośledzenie umysłowe
Choroby psychiczne
Choroby neurologiczne
Epilepsja
Upośledzenie innego rodzaju
Asertywność w kontaktach z osobą niepełnosprawną.

Asertywność w relacji z osobą niepełnosprawną; Czym jest?
Cechy asertywnej komunikacji
Sposób tworzenia komunikatu asertywnego
Rozpoznawanie manipulacji ze strony osoby z niepełnosprawnością
Komunikacja i savoir vivre w kontaktach z osobą z niepełnosprawnością

Standardy obowiązujące w urzędach
Rozwiązania organizacyjne w urzędzie
Prawa osoby z niepełnosprawnością
Nawiązanie kontaktu i rozmowa wstępna
Identyfikacja i weryfikacja charakteru sprawy do załatwienia
Rola stanowisk informacyjnych i recepcyjnych w urzędzie
Dostosowanie sposobu obsługi do konkretnego klienta z niepełnosprawnością
Budowanie życzliwego kontaktu pomimo barier
Właściwe zakończenie obsługi osoby niepełnosprawnej
Profil uczestników icon
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

stacjonarna


Czas trwania:

8 godzin (1 dzień)


W cenę wliczono:

proces szkolenia,
sala szkoleniowa,
materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
wszelkie koszty związane z trenerem,
imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
przerwy kawowe, obiad,
poszkoleniowe konsultacje z trenerem.


Zdobyta wiedza:


Certyfikaty:

Uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Trener icon

Magister psychologii, certyfikowany trener.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz Szkoły Trenerów Metrum w Katowicach, która jako jedna z nielicznych w Polsce spełnia warunki kursu trenerskiego uznawanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Posiada 16-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych.
Już ponad 20 000 godzin spędziła z uczestnikami szkoleń.
Klinicznie pracuje z pacjentami.
Specjalistka w dziedzinie: zarządzania relacjami, komunikacji interpersonalnej, motywowania pracowników, rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych, profesjonalnej obsługi klienta, profesjonalnego prowadzenia rozmów z klientami, komunikacji, asertywności oraz sposobów radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
W zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich specjalizuje się w obszarze budowania
i zarządzania zespołem, motywowaniem pracowników oraz sporządzaniem profili kompetencyjnych pracowników.
W swojej pracy szkoleniowej specjalizuje się w obszarach komunikacji interpersonalnej
i asertywności, zarządzania czasem i stresem, profesjonalnej obsługi klienta, efektywnej sprzedaży, sztuki negocjacji handlowych.
W swojej pracy ceni rzetelność i oryginalność, wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie wiedzy w praktyczny sposób, dzięki czemu szkolenia zawsze oceniane są na najwyższą ocenę. Uczestnicy cenią sobie indywidualny sposób podejścia oraz bardzo praktyczną wiedzę w tematach prowadzonych szkoleń.
Jako trener biznesu pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno z klientami indywidualnymi, pracownikami średniego, jak i wyższego szczebla firm o różnorodnym profilu działalności.
Szkoliła między innymi przedstawicieli takich firm jak: WARTA S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., FAURECIA WAŁBRZYCH S.A., Stolbud WłoszczowanS.A., Bank Spółdzielczy, Realizowała cykl szkoleń dla pracowników: ING Banku Śląskiego, PKP Polskich Lini Kolejowych S. A., Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie.
Prowadzi szkolenia dedykowane dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkoliła między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kliecach, następujące Oddziały Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Białystok, Częstochowa, Nowy Sącz, Radom, Kielce, Koszalin, Siedlce; Sąd Rejonowy w Opocznie, Urzędy Miast i Gmin, Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego; Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

image
Organizator szkolenia
SGP-Training & Consulting przy SGP SP. z o.o.
Platforma szkoleniowo - doradcza SGP - Training & Consulting jest częścią firmy SGP- Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2009 r. SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla prze...
Telefon:
034 361 31 18
Adres e-mail: szkolenia@sgpgroup.eu
FAX:
034 344 18 28
Strona internetowa: https://szkolenia-sgp.pl/