Forma szkolenia:
stacjonarna
Czas trwania:
16 godzin (2 dni)
W cenę wliczono:
proces szkolenia,
sala szkoleniowa,
materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
wszelkie koszty związane z trenerem,
imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
przerwy kawowe, obiad,
poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Zdobyta wiedza:
- nauczysz się rozróżniać stanowiska od interesów i dowiesz się dlaczego to jest dla Ciebie takie istotne
- poznasz procesy negocjacyjne i nauczysz się słyszeć, a nie tylko słuchać swojego klienta
- otrzymasz konkretne narzędzia budujące porozumienie pomiędzy Tobą a osobą po drugiej stronie stołu
- doświadczysz skuteczności technik wywierania wpływu i dowiesz się jak je etycznie stosować je w sprzedaży
- przećwiczysz strategie obrony przed manipulacją podczas rozmów handlowych
Certyfikaty:
Uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu