Asertywność, czyli sztuka skutecznej komunikacji
icon 16 godzin (2 dni)
icon 1353,00 PLN
inne
icon
Cena szkolenia:
1353,00 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
24 marzec 2025
icon
Miejsce:
Online, woj. Szkolenie internetowe - na żywo
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
SGP-Training & Consulting przy SGP SP. z o.o.
Platforma szkoleniowo - doradcza SGP - Training & Consulting jest częścią firmy SGP- Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2009 r. SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla prze...

Asertywność, czyli sztuka skutecznej komunikacji

icon 16 godzin (2 dni)
icon 1353,00 zł
inne
Program szkolenia
icon
1A) Asertywność – czym jest/ prawdy i mity
- Postawy i zachowania asertywne.
- Zachowania asertywne a agresja, uleganie i manipulacja.
- Postawy życiowe a asertywność.

1B) Diagnoza
- Moje miejsce na mapie asertywności.
- Hamulce asertywności.
- Lista praw asertywności.

1C) Transakcje i granice w relacjach z zespołem
- Mapa transakcji międzyludzkich.
- Najczęściej spotykane destruktywne gry.
- Jak formułować komunikat asertywny:
- Model pełnej ekspresji.
- Język „ja”.
- Oddzielanie faktów od opinii.
- Zamiana oceny na osobistą opinię.
- Czterostopniowa procedura stawiania granic.

1D) Asertywne prośby i odmowy w komunikacji z zespołem
- Jak poprawnie formułować asertywną prośbę i odmowę.
- Jak poprawnie komunikować zadania.

1E) Asertywne komunikaty - pochwała i krytyka w komunikacji
- Jak poprawnie formułować asertywną pochwałę i asertywną krytykę?
- Typowe błędy w reagowaniu na krytykę.
- Model egzekwowania zadań/ustaleń.

2A) Trening asertywności – najskuteczniejsze narzędzia:
- Technika Asertywnej odmowy – gdy chcesz zadbać w pierwszej kolejności o swoje potrzeby i interesy
- Technika Zdartej płyty - gdy rozmówca nie przyjmuje Twoich słów i wywiera presję
- Techniki Zawiszy - rozmówca chce od Ciebie czegoś, na co nie chcesz się zgodzić
- Techniki odroczenia asertywnego - ktoś stawia Cię w sytuacji, w której nie wiesz jeszcze, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć
- Techniki Alternatywy - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru
- Zasada POP- gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz; zachowuje się w sposób, który Ci nie odpowiada
- Technika Otwartych drzwi- gdy ktoś Cię obraża, poniża lub ośmiesza
• Techniki Jujitsu - gdy rozmówca zarzuca Ci błąd, krytykuje w niekonstruktywny sposób, a Ty chcesz dowiedzieć się, o co konkretnie chodzi
• 6 kroków, by stać się lepszym odbiorcą krytyki – wyciągnij wartość z krytycznych słów

2B) Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian.
Profil uczestników icon
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

zdalna


Czas trwania:

16 godzin (2 dni)


W cenę wliczono:

realizacja szkolenia w formie zdalnej przy użyciu aplikacji ZOOM lub MS TEAMS,
proces szkolenia,
materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
wszelkie koszty związane z trenerem,
imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.


Zdobyta wiedza:


Certyfikaty:

image
Organizator szkolenia
SGP-Training & Consulting przy SGP SP. z o.o.
Platforma szkoleniowo - doradcza SGP - Training & Consulting jest częścią firmy SGP- Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2009 r. SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla prze...
Telefon:
034 361 31 18
Adres e-mail: szkolenia@sgpgroup.eu
FAX:
034 344 18 28
Strona internetowa: ZOBACZ