QAM System Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się spółka, która pod dewizą Wspieramy rozwój Naszych Klientów oferuje usługi doradcze i szkoleniowe dla przedsiębiorców i menedżerów z zakresu systemowego zarządzania przedsiębiorstwem.
W ramach QAM System Sp. z o.o. realizujemy projekty doradcze i szkoleniowe związane z opracowaniem, wdrażaniem, utrzymaniem i doskonaleniem systemów zarządzania zgodnych z międzynarodowymi normami.
Projektowania i wdrażania Systemów Zarządzania:
- System Zarządzania Jakością (ISO 9001:2008),
- System Zarządzania Środowiskowego (ISO 14001:2004),
- System Zarządzania
Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (PN-N 18001:2004),
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001:2005),
- System Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności (ISO 22000:2005),
- Zintegrowane Systemy Zarządzania.
Nadzorowania i doskonalenia istniejących Systemów Zarządzania:
- Pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemów Zarządzania – kompleksowe nadzorowanie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Klienta,
- Audity wewnętrzne – przeprowadzanie auditów wewnętrznych u Klienta, w celu wskazania potencjalnych „wąskich gardeł” oraz mocnych stron w funkcjonowaniu,
- Audity dokumentacji – przeprowadzanie auditów dokumentacji Klienta, których celem jest zmniejszenie biurokracji, zracjonalizowanie obiegu dokumentów,
- Audity zewnętrzne – czynne uczestnictwo w auditach zewnętrznych na życzenie Klienta,
- Integrowanie Systemów Zarządzania.
Przeprowadzania auditów wewnętrznych:
- Audit zerowy – celem auditu jest ocena poznawcza specyfiki firmy i procesów w niej zachodzących,
- Audit sprawdzający – celem auditu, jest ocena spełnienia wymagań normy przed auditem certyfikującym, auditem nadzoru bądź auditem re-certyfikującym,
- Audit oceny zgodności – celem auditu jest zbadanie stopnia spełnia obowiązujących na terenie Polski przepisów prawa w zakresie: ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa zdrowego żywienia oraz bezpieczeństwa danych osobowych,
- Nadzorowanie realizacji działań poauditowych – współdziałanie z Klientem w zakresie zdefiniowania i wdrożenia działań korygujących i/lub zapobiegawczych.
Szkoleń:
- Realizacja szkoleń z zakresu wymagań norm,
- Realizacja szkoleń dla auditorów wewnętrznych,
- Realizacja szkoleń dla Pełnomocników Systemów Zarządzania,
- Realizacja szkoleń dedykowanych przez Klienta