Zarządzanie reklamacjami (WIDEOKONFERENCJA)
icon 16 godzin (2 dni)
icon 1990,00 PLN
ISO 9001
IATF 16949
Koszty jakości
inne
icon
Cena szkolenia:
1990,00 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
16 - 17 grudzień 2024
icon
Miejsce:
WIDEOKONFERENCJA , woj. Szkolenie internetowe - na żywo
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
Firma TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o. powstała z myślą o implementowaniu na rynku nowego i innowacyjnego podejścia do procesów przekazywania wiedzy, wdrażania oraz doskonalenia systemów zarządzania w przedsiębiorstwach, a także ...

Zarządzanie reklamacjami (WIDEOKONFERENCJA)

icon 16 godzin (2 dni)
icon 1990,00 zł
ISO 9001
IATF 16949
Koszty jakości
inne
Program szkolenia
icon
ROZWÓJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
PODEJŚCIE PROCESOWE OPARTE NA RYZYKU, PDCA, CIĄGŁE DOSKONALENIE
ZORIENTOWANIE NA KLIENTA A WYMAGANIA SYSTEMOWE
REKLAMACJE W USTAWODAWSTWIE PRAWNYM
TYP REKLAMACJI (JAKOŚĆ, LOGISTYKA ITP.)
TOK POSTĘPOWANIA Z REKLAMACJAMI :
REJESTROWANIE I DOKUMENTOWANIE
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM (WYMAGANIA NARZUCONE PRZEZ KLIENTA, PODRĘCZNIKI ITP.)
RAPORTOWANIE DO KLIENTA
DZIAŁANIA – NATYCHMIASTOWE - KOREKCYJNE – KORYGUJĄCE – ZAPOBIEGAWCZE
ANALIZA PROBLEMU (5W2H, 5WHY, BURZA MÓZGÓW, DIAGRAM ISHIKAWY),
METODOLOGIA 8D (RAPORT 8D)
RAPORT A3
POSTĘPOWANIE Z WYROBEM U KLIENTA (DZIAŁANIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)
REKLAMACJE OD KLIENTA, REKLAMACJE DO DOSTAWCY, ZOBOWIĄZANIA
AUDIT W ŚWIETLE REKLAMACJI, AKTUALZIACJA DOKUEMNTACJI.
Profil uczestników icon
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, działów techniczno – konstrukcyjnych, jakościowych, utrzymania ruchu, produkcyjnych oraz do wszystkich osób biorących udział w reklamacjach i rozwiązywaniu problemów w zespołach interdyscyplinarnych.
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

prezentacja multimedialna, case study, ćwiczenia


Czas trwania:

16 godzin (2 dni)


W cenę wliczono:

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w formie elektronicznej,
certyfikat (w języku polskim i angielskim),
możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.


Zdobyta wiedza:

wykorzystanie umiejętności analizy reklamacji klientów zewnętrznych i wewnętrznych różnymi metodami,
poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
podniesienie skuteczności pracowników w działaniach po reklamacyjnych
zapoznanie się z aspektami prawnymi w zakresie reklamacji.


Certyfikaty:

certyfikat (w języku polskim i angielskim)

Trener icon

Trener: TQM TRAINING & CONSULTING POLSKA SP. Z O.O.

image
Organizator szkolenia
TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
Firma TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o. powstała z myślą o implementowaniu na rynku nowego i innowacyjnego podejścia do procesów przekazywania wiedzy, wdrażania oraz doskonalenia systemów zarządzania w przedsiębiorstwach, a także ...
Telefon:
22 266 80 64
Adres e-mail: tqmtc@tqmtc.com
FAX:
22 266 80 63
Strona internetowa: ZOBACZ