Forma szkolenia:
wykłady+ćwiczenia
Czas trwania:
24 godzin (3 dni)
W cenę wliczono:
Materiały szkoleniowe obejmujące treść wykładu, definicje pojęć i ich angielskich odpowiedników, a także materiały z warsztatów – ćwiczenia wraz z rozwiązaniami, certyfikat Managera Procesu.
Zdobyta wiedza:
Podczas niniejszego szkolenia uczestnicy nauczą się m.in.:
projektować system zarządzania procesami (ustalać zakres ról i odpowiedzialności),
określać procesy biznesowe będące przedmiotem zarządzania,
definiować najistotniejsze wymagania jakościowe klientów,
w jaki sposób projektować system pomiarowy dla procesu i zbierać dane na podstawie wymagań,
w jaki sposób tworzyć mapy procesów?
monitorować skuteczność procesu przy użyciu dashboardów,
w jaki sposób powinien działać system raportowania wyników procesów oraz przeglądu i ustanawianie celów?
rozpoznawać obszary do usprawnienia,
budować i koordynować pracę Zespołów Procesowych,
zintegrować oraz sformalizować strukturę organizacyjną wraz z zarządzaniem procesami biznesowymi,
inicjować projekty usprawniające na podstawie pozyskanych danych,
jak zorganizować i przeprowadzić wdrożenie zarządzania procesowego w organizacji,
systematycznie rozwijać zarządzanie procesami biznesowymi w organizacji.
Certyfikaty:
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat Managera Procesu.
Ekspert procesowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami oraz usprawnianiu procesów w przedsiębiorstwach z wielu branż.