Forma szkolenia:
Otwarte
Czas trwania:
16 godzin (2 dni)
W cenę wliczono:
• uczestnictwo w szkoleniu
• wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad, bufet kawowy)
• materiały szkoleniowe
• certyfikat
• bufet kawowy
Zdobyta wiedza:
• Poznasz podstawowe różnice kulturowe między kulturą zachodnioeuropejską a azjatycką oraz dowiesz się, jak mogą one wpływać na współprace twojej organizacji z partnerami z rynków azjatyckich
• Poznasz praktyczne zasady, które ułatwią ci nawiązywani i utrzymywanie dobrych kontaktów z parterem z Azji.
• Poznasz typowe oczekiwania klienta z Azji w stosunku do swojego dsotawcy
• Dowiesz się, jakie możesz napotkać trudności we współpracy z dostawcą azjatyckim i jak je przezwyciężać.
• Dowiesz się, jak wyeliminować lub zminimalizować nieporozumienia i problemy w komunikacji pomiędzy stronami z dwóch tak odmiennych obszarów kulturowych.
• Celem szkolenia nie jest wartościowanie, ocenianie czy też wywyższanie którejkolwiek z kultur.
Certyfikaty:
Certyfikat PRONOST
Trener PRONOST