Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta w wytycznych PN-ISO 10004:2018
icon 16 godzin (2 dni)
icon 2398,50 PLN
inne
icon
Cena szkolenia:
2398,50 PLN brutto
icon
Termin szkolenia:
05 - 06 wrzesień 2024
icon
Miejsce:
Pszczyna, woj. śląskie
Zapisz się na szkolenie Zadaj pytanie
image
Organizator szkolenia
Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o
Misja Stworzenie innowacyjnej i rentownej organizacji: zapewniającej naszym pracownikom możliwości rozwoju, opartej na zasadach etyki społecznej, transferującej wiedzę na tematy: Zarządzania Biznesem, Jakością, Środowiskiem i Bezpiec...

Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta w wytycznych PN-ISO 10004:2018

icon 16 godzin (2 dni)
icon 2398,50 zł
inne
Program szkolenia
icon
1. Wprowadzenie
2. Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
3. Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
4. Terminy i definicje
5. Zasady przewodnie
6. Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
7. Planowanie, projektowanie i rozwój
8. Działania operacyjne
9. Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
10. Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
11. Monitorowanie zadowolenia klienta
12. Utrzymanie i doskonalenie
13. Podsumowanie
Profil uczestników icon
1. Szkolenie skierowane jest do:
• wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
• osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
• osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
• osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta
• uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenie klienta oraz jego monitorowanie i pomiar
• osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949
• osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych
Informacje dodatkowe icon

Forma szkolenia:

Otwarte


Czas trwania:

16 godzin (2 dni)


W cenę wliczono:

1. uczestnictwo w szkoleniu
2. wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
3. bufet kawowy
4. materiały szkoleniowe
5. certyfikat


Zdobyta wiedza:

1. Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
• Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
• Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
• Doskonalenia procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
2. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
• Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
• Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
3. Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
• Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta
4. Celem szkolenia jest:
• Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta


Certyfikaty:

Certyfikat PRONOST

Trener icon

Trener PRONOST

image
Organizator szkolenia
Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o
Misja Stworzenie innowacyjnej i rentownej organizacji: zapewniającej naszym pracownikom możliwości rozwoju, opartej na zasadach etyki społecznej, transferującej wiedzę na tematy: Zarządzania Biznesem, Jakością, Środowiskiem i Bezpiec...
Telefon:
+48 33 8580803
Adres e-mail: biuro@pronost.pl
Strona internetowa: http://pronost.pl