Forma szkolenia:
Otwarte
Czas trwania:
16 godzin (2 dni)
W cenę wliczono:
1. uczestnictwo w szkoleniu
2. wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
3. bufet kawowy
4. materiały szkoleniowe
5. certyfikat
Zdobyta wiedza:
1. Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
• Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
• Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
• Doskonalenia procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
2. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
• Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
• Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
3. Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
• Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
• Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta
4. Celem szkolenia jest:
• Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Certyfikaty:
Certyfikat PRONOST
Trener PRONOST