Forma szkolenia:
prezentacja multimedialna, case study, ćwiczenia
Czas trwania:
8 godzin (1 dzień)
W cenę wliczono:
udział w szkoleniu,
profesjonalne materiały szkoleniowe,
zestaw gadżetów firmowych,
przerwy kawowe, lunch,
certyfikat LPA (w języku polskim i angielskim),
pomoc w rezerwacji hotelu,
możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.
Zdobyta wiedza:
Realizacja audytów warstwowych w oparciu o wymagania sektora samochodowego.
Wprowadzenie metody pozwala na:
redukcję częstości wad wewnętrznych i reklamacji,
kontrolę jakości przez wiele poziomów (warstw) organizacji,
ocenę stopnia standaryzacji operacji produkcyjnych i jej popularyzację,
wzrost zaangażowania pracowników w doskonalenie procesu produkcji,
ugruntowanie praktyki wykonywania prac w oparciu o dokumentację
poprawę bezpieczeństwa i ergonomii,
identyfikację kluczowych obszarów poprawy produktywności,
upowszechnienie znajomości wymagań Klienta na wszystkich szczeblach organizacji,
wykazanie zaangażowania najwyższego kierownictwa w zakresie kluczowych problemów w procesach produkcyjnych.
Nabycie umiejętności określania przyczyny źródłowej.
Uzyskanie wiedzy pomocnej do skutecznego usuwania niezgodności
Certyfikaty:
certyfikat LPA (w języku polskim i angielskim)
Trener: TQM TRAINING & CONSULTING POLSKA SP. Z O.O.