TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.

więcej szkoleń organizatora

Firma TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o. powstała z myślą o implementowaniu na rynku nowego i innowacyjnego podejścia do procesów przekazywania wiedzy, wdrażania oraz doskonalenia systemów zarządzania w przedsiębiorstwach,...

Więcej informacji

SPECYFICZNE WYMAGANIA KLIENTA DAIMLER AG - CSR DAIMLER

Cena

1690,00 PLN (brutto)

Termin szkolenia

23 - 24 listopad 2020

Miejsce

KATOWICE, woj. śląskie

Program szkolenia

1. Norma IATF 16949:2016 w świetle specyficznych wymagań OEM.

2. Powiązania normatywne MBST z wymaganiami globalnymi.

3. Struktura i powiązania biznesowe grupy Daimler. Historia, polityka i strategia.

4. Krótka charakterystyka portalu SQMS, START, eSEP, DocMaster, EBSC, QEC.

5. Uregulowania normatywne firmy Daimler – przegląd.

6. Procedura eskalacji Q-HELP.

7. APQP/PPAP w świetle wymagań Daimler. Zarządzanie aplikacją

8. Zarządzanie reklamacjami i raportami 8D.

9. Ocena dostawców.

10. Audyt procesu i produktu.

11. Rekwalifikacje.

12. Zarządzanie zgłoszeniami i koszty serwisu (Supplier Warranty Status).

Trener

Trener: TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o.

Profil uczestników
Szkolenie skierowane jest do:

- Technolodzy, Inżynierowie jakości i procesu.

- Kierownicy Działów Jakości / Pełnomocnicy SZJ, Menedżerowie odpowiedzialni za działania, właściciele procesów.

- Liderzy projektów, inżynierowie odpowiedzialni za kontakt z klientem i pracę z dostawcą.

- Pracownicy, którzy wpływają na satysfakcję klienta.

Forma szkolenia
prezentacja multimedialna, ćwiczenia, studium przypadku

Czas trwania
16 godzin (2 dni)

W cenę wliczono
- udział w szkoleniu,

- przerwy kawowe, lunch,

- delegacje trenera,

- profesjonalne materiały szkoleniowe,

- zestaw gadżetów firmowych,

- certyfikat dla każdego uczestnika w języku polskim i angielskim,

- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

Zdobyta wiedza
- Poszerzenie wiedzy w zakresie oczekiwań Daimler w procesie komunikacji między Klientem, a dostawcą.

- Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.

Certyfikaty
certyfikat dla każdego uczestnika w języku polskim i angielskim