ISOCERT SP. z o.o. Sp.k.

więcej szkoleń organizatora

ISOCERT Sp. z o.o. Sp.k. jest jednostką certyfikującą systemy zarządzania z siedzibą we Wrocławiu. Działamy na terenie całej Polski. Prowadzimy działalność związaną z certyfikacją oraz szkoleniami z zakresu systemów...

Więcej informacji

Rozwiązywanie problemów, zasady kontaktu z klientem, metodologia 8D, 5Why, Ishikawa

Cena

861,00 PLN (brutto)

Termin szkolenia

16 grudzień 2019

Miejsce

Wrocław, woj. dolnośląskie

Program szkolenia


Reklamacja klienta – skuteczny model zarządzania reklamacjami
8D, 5Why, Ishikawa – małe narzędzia, duże możliwości
Przykłady zgłoszeń reklamacyjnych – ćwiczenia
Umiejętności miękkie podczas kontaktu z klientem

Profil uczestników
Szkolenie kierowane jest dla liderów, brygadzistów, kierowników działów, pełnomocników jakości, specjalistów ds. Jakości, inżynierów, kandydatów na auditorów, właścicieli procesów.

Forma szkolenia
wykład, ćwiczenia

Czas trwania
8 godzin (1 dzień)

W cenę wliczono
- drukowane materiały
- przerwa kawowa ciągła
- lunch
- zaświadczenia o udziale w szkoleniu

Zdobyta wiedza
Poznanie uniwersalnych i praktycznych narzędzi, metod jakościowych stosowanych podczas rozwiązywania problemów. Ponadto, dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, że reklamacje są bezcennym źródłem informacji dla organizacji.

Certyfikaty
Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o udziale w szkoleniu